Subiekt nexo – sprzedaż, zakup, magazyn

Subiekt nexo to kompleksowy program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach, takich jak sklepy, hurtownie, warsztaty czy zakłady usługowe. Przyjazny i intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność spełnia potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, niezależnie od branży.

Subiekt nexo to kompleksowy system obsługujący wszystkie typy dokumentów handlowych, w tym zaawansowany system zamówień oraz efektywne zarządzanie gospodarką magazynową. Program posiada rozbudowaną część finansową, umożliwiającą operacje kasowe, bankowe oraz generowanie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe pozwalają na ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych oraz tabel kursów walut. Zaawansowana kartotekowa część systemu umożliwia prowadzenie szczegółowej ewidencji asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników oraz pracowników.

Subiekt od lat jest preferowaną przez polskich przedsiębiorców marką systemu sprzedaży, a Subiekt nexo stanowi kolejną wersję tego popularnego programu. Został zaprojektowany z myślą o wygodzie użytkownika, co znacząco ułatwia prowadzenie biznesu.

Subiekt nexo jest integralną częścią InsERT nexo, kompleksowego pakietu obejmującego również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) oraz Rewizor nexo (pełna księgowość).

Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:

  • Pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych.
  • Rozdzielenie dokumentów magazynowych i handlowych, możliwość pojedynczego lub zbiorczego generowania faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych, automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktury pro forma oraz faktury sprzedaży z wielu magazynów.
  • Rozbudowany system zamówień, umożliwiający indywidualny termin realizacji dla każdej pozycji dokumentu, nawet wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu.
  • Kartoteka asortymentu, obejmująca towary, usługi, komplety i opakowania zwrotne, z możliwością definiowania działów sprzedaży.
  • Kartoteka klientów z funkcjonalnością typu CRM.
  • Elastyczna polityka cenowa, umożliwiająca przypisywanie zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów, określanie ceny, domyślnego i maksymalnego rabatu pozycji cennika w zależności od jednostki miary i progu sprzedaży.

 

  • Obsługa różnych form płatności, w tym przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika oraz zaliczek pracowników na zakup.
  • Kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych, operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane).
  • Rozbudowana obsługa rachunków bankowych, w tym przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi, obsługa bankowości elektronicznej (wymiana plików i online dla wybranych banków).
  • Prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązania), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe.
  • Rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych takich jak kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych, automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych.
  • Pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.

 

Dodatkowo, Subiekt nexo oferuje obsługę zgodną z RODO, obejmującą cele i zgody na przetwarzanie danych, obowiązki informacyjne, ochronę danych oraz prawo do zapomnienia (anonimizacja).

Jako Autoryzowany Punkt Sprzedaży InsERT jesteśmy w stanie dopasować ofertę na miarę dla Twojej firmy!