Jak zarezerwować salę konferencyjną w Outlook (Microsoft 365)
Rezerwacja sali konferencyjnej przez Outlook pozwala uniknąć podwójnych rezerwacji i ułatwia organizację spotkań. Sale działają jak specjalne skrzynki zasobów i można je dodawać do zaproszeń tak samo jak uczestników.
Poniżej instrukcja krok po kroku:
-
Otwórz program Outlook na komputerze.
-
Przejdź do zakładki Kalendarz.
-
Wybierz Nowe spotkanie.
-
W polu Do dodaj uczestników spotkania.
-
Kliknij przycisk Sale lub wybierz opcję Dodaj salę w zależności od wersji Outlook.
-
Wybierz odpowiednią salę z listy dostępnych zasobów.
-
Ustal datę i godzinę spotkania. Outlook automatycznie sprawdzi dostępność wybranej sali.
-
Uzupełnij temat i treść zaproszenia.
-
Kliknij Wyślij, aby wysłać zaproszenie do uczestników i zarezerwować salę.
Dodatkowe informacje:
-
Jeżeli sala jest już zajęta w wybranym terminie, Outlook wyświetli informację o konflikcie. W takim przypadku należy wybrać inny termin lub inną salę.
-
Uprawnienia do rezerwacji sal mogą być ograniczone przez administratora. Jeżeli nie widzisz sali na liście lub nie możesz jej zarezerwować, skontaktuj się z działem IT.
-
Rezerwacja sali pojawia się automatycznie w kalendarzu sali oraz w kalendarzach uczestników.
-
W przypadku zmiany lub odwołania spotkania należy odpowiednio zaktualizować zaproszenie, aby zwolnić termin w kalendarzu sali.