Gestor nexo – system zarządzania relacjami z klientami

Gestor nexo to zaawansowany program dedykowany zarządzaniu relacjami z klientami oraz organizacji pracy w firmach. Dzięki automatyzacji wielu procesów wspiera efektywność i oszczędność czasu.

Gestor nexo oferuje szereg funkcji, takich jak:

  • Ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, co ułatwia personalizację obsługi klienta.
  • Przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej z wbudowanym klientem pocztowym.
  • Zbiorcza wysyłka maili dla efektywnego komunikowania się z klientami.
  • Zarządzanie obszarem wewnątrzfirmowym poprzez planowanie zadań, delegowanie ich na pracowników oraz monitorowanie postępów w ich realizacji.
  • Rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów w firmie, takich jak pojazdy służbowe, co wspomaga organizację pracy.

Dodatkowo, specjalny moduł Zlecenia serwisowe umożliwia skuteczne zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Dzięki scenariuszom obsługi klienta można szybko analizować potrzebne części, sprawdzać opłacalność zleceń oraz mieć dostęp do powiązanych dokumentów.

Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo i ściśle integruje się z systemem sprzedaży Subiekt nexo. Umożliwia to korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji, a także łatwe przekształcanie ofert w różne dokumenty handlowe i magazynowe. Dzięki tej integracji firma może efektywnie zarządzać procesami sprzedażowymi i magazynowymi, zapewniając spójność danych i zoptymalizowany przepływ informacji między systemami.

 

Sprawdź i kup w naszym sklepie!

Oto lista najważniejszych możliwości Gestora nexo:

  • Przechowywanie i łatwe wyszukiwanie danych klientów z uwzględnieniem istotnych informacji CRM.
  • Ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, działań wykonanych z jego udziałem, przedstawionych ofert oraz procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych.
  • Definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów).
  • Wszechstronna obsługa ofert dla klientów, możliwość generowania wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania.
  • Przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymaga licencji na Subiekta nexo).
  • Obsługa wielu walut na ofertach.
  • Planowanie i wykorzystywanie promocji.
  • Wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych, windykacyjnych, informacyjnych).
  • Planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i innych.
  • Przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu ich wykonania.
  • Planowanie i wykonywanie automatycznych akcji.
  • Komentarze i wymiana informacji między uczestnikami w działaniach, procesach ofertowych i zleceniach serwisowych.
  • Generowanie automatycznych działań i powiadomień (e-mail, SMS) dla zleceń serwisowych.
  • Ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych).
  • Wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami.
  • Zarządzanie wiadomościami e-mail przez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP.
  • Tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów.
  • Narzędzia usprawniające obsługę e-maili, takie jak sprawdzanie poprawności pisowni w różnych językach, kontrola załączników, reguły wiadomości.
  • System raportowania z możliwością przetwarzania wyników.
  • Biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie PDF).
  • Oznaczanie obiektów flagami.
  • Możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej.
  • Możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
  • Obsługa RODO: cele i zgody na przetwarzanie danych, obowiązki informacyjne, ochrona danych, prawo do zapomnienia (anonimizacja), rejestr czynności przetwarzania.

Jako Autoryzowany Punkt Sprzedaży InsERT jesteśmy w stanie dopasować ofertę na miarę dla Twojej firmy!