Gestor nexo to zaawansowany program dedykowany zarządzaniu relacjami z klientami oraz organizacji pracy w firmach. Dzięki automatyzacji wielu procesów wspiera efektywność i oszczędność czasu.
Gestor nexo oferuje szereg funkcji, takich jak:
- Ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, co ułatwia personalizację obsługi klienta.
- Przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej z wbudowanym klientem pocztowym.
- Zbiorcza wysyłka maili dla efektywnego komunikowania się z klientami.
- Zarządzanie obszarem wewnątrzfirmowym poprzez planowanie zadań, delegowanie ich na pracowników oraz monitorowanie postępów w ich realizacji.
- Rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów w firmie, takich jak pojazdy służbowe, co wspomaga organizację pracy.
Dodatkowo, specjalny moduł Zlecenia serwisowe umożliwia skuteczne zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Dzięki scenariuszom obsługi klienta można szybko analizować potrzebne części, sprawdzać opłacalność zleceń oraz mieć dostęp do powiązanych dokumentów.
Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo i ściśle integruje się z systemem sprzedaży Subiekt nexo. Umożliwia to korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji, a także łatwe przekształcanie ofert w różne dokumenty handlowe i magazynowe. Dzięki tej integracji firma może efektywnie zarządzać procesami sprzedażowymi i magazynowymi, zapewniając spójność danych i zoptymalizowany przepływ informacji między systemami.