Jak nadać role w spotkaniu Teams: organizator, współorganizator, prelegent, uczestnik

Role określają uprawnienia podczas spotkania. Organizator ma pełną kontrolę, współorganizator pomaga zarządzać spotkaniem, prelegent może udostępniać i prezentować, uczestnik ma podstawowe uprawnienia.

Instrukcja nadawania ról przed spotkaniem:

  1. Otwórz szczegóły spotkania.

  2. Wejdź w Opcje spotkania.

  3. Wybierz, kto może prezentować.

  4. Dodaj współorganizatorów, jeśli to potrzebne.

  5. Zapisz.

Zmiana ról podczas spotkania:

  1. Otwórz listę uczestników.

  2. Kliknij osobę i wybierz Zmień rolę.

  3. Ustaw odpowiednią rolę.

Dodatkowe informacje:

  • Współorganizator może wpuszczać z lobby, włączać nagranie i zmieniać ustawienia.

  • Ograniczenie prezenterów zmniejsza ryzyko przypadkowego przejęcia udostępniania.

Microsoft Teams – wdrożenia, meetingi, governance. Struktura zespołów i kanałów, goście, nagrywanie spotkań, polityki tworzenia, szkolenia użytkowników. Kontakt: kontakt@itserv.pl, +48 731 373 000, itserv.pl.