Rewizor nexo – System finansowo – księgowy

Rewizor nexo to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości, który dzięki zaawansowanym technologiom i rozwiązaniom interfejsowym, umożliwia wygodniejszą i szybszą obsługę księgową firmy.

Program wspiera księgowych na każdym etapie pracy: od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, przez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, aż po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe i bankowe oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Mimo swojej bogatej funkcjonalności, wyróżnia się prostotą i intuicyjnością obsługi.

Rewizor nexo jest częścią zintegrowanego pakietu InsERT nexo, który obejmuje również:

  • Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej,
  • Rachmistrz nexo – program do prowadzenia uproszczonej księgowości,
  • Gratyfikant nexo – system kadrowo-płacowy,
  • Gestor nexo – system zarządzania relacjami z klientami.

Najważniejsze możliwości Rewizora nexo:

  • Płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe:
    • Umożliwia przedsiębiorstwom dostosowanie systemu księgowego do zmieniających się potrzeb.
  • Obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym:
    • Otwarcie i zamknięcie ksiąg.
    • Kwalifikowanie zapisów do „13. miesiąca”.
  • Elastyczne zarządzanie planami kont:
    • Generowanie wzorcowego planu kont.
    • Przeniesienie planu kont z innego okresu obrachunkowego.
    • Automatyczne tworzenie kont kartotekowych.
    • Obsługa kont pozabilansowych.
  • Rozbudowana dekretacja:
    • Podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania.
    • Różne stany dokumentu (w przygotowaniu, zatwierdzony, zaksięgowany).
    • Zaawansowana kontrola kręgu kosztów.
  • Ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT:
    • Zakupy, sprzedaż (w tym sprzedaż marża).
    • Rozliczenia metodą kasową.
    • Korekty VAT nieterminowych płatności.
    • Możliwość tworzenia zapisów na podstawie JPK_VAT.
  • Ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych:
    • Naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania.
    • Wydruk tabeli i planów amortyzacji.
    • Ewidencja wyposażenia i remanentów.
  • Rozbudowana sprawozdawczość finansowa:
    • Dostosowanie sprawozdań do własnych potrzeb.
  • Podstawowa ewidencja wynagrodzeń:
    • Ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę.
  • Zaawansowany system rozliczeń właścicielskich:
    • Składki ZUS wspólnika.
    • Odliczenia i obniżki podatku związane z różnymi ulgami.
  • Ewidencja i rozliczanie pojazdów:
    • Prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej.
    • Pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT
    • Obsługa dowodów wewnętrznych:
      • Dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy.
    • Obsługa operacji kasowych:
      • Gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony).
      • Raporty kasowe.
    • Obsługa operacji bankowych:
      • Polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe.
      • Wykorzystanie bankowości elektronicznej (offline i online).
    • Ewidencja i rozliczanie rozrachunków:
      • Integracja z zapisami na konta oraz z zapisami VAT.
    • Wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych:
      • Rozliczenie podatku dochodowego wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych) oraz podatek VAT.
    • Wystawianie deklaracji ZUS:
      • (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik.
    • Automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT:
      • Za pomocą definiowalnych schematów.
    • Integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo:
      • Możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej.
    • Obsługa plików JPK_VAT:
      • Informacje o prowadzonej ewidencji VAT.
      • Obowiązkowa wysyłka do Ministerstwa Finansów.
    • Generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK:
      • Dostarczanie ich na potrzeby kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych.
    • Wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT:
      • Ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego).
    • Badanie statusu kontrahentów:
      • Na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, bazy aktywnych podatników VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych.
    • Komunikacja z klientami i pracownikami:
      • Za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS.

Jako Autoryzowany Punkt Sprzedaży InsERT jesteśmy w stanie dopasować ofertę na miarę dla Twojej firmy!